Call of the Sea
Vuosi on 1934 Eteläisen Tyynenmeren kaukaisessa kolkassa. Norah on ylittänyt valtameren seuratessaan aviomiehensä kadonneen retkikunnan jälkiä, ja hän löytää itsensä rehevästä saariparatiisista – nimettömästä ja unohdetusta paikasta täynnä kadonneen sivilisaation jäänteitä. Mitä omituisia salaisuuksia se pitää sisällään, ja mitä Norah löytää totuutta etsiessään? TUTKI KAUNEUTTA Tutki upeaa trooppista saarta (huolella Unreal Engine 4:llä mallinnettuna), joka on täynnä fantastisia näkymiä, kadonneita raunioita ja okkultistia mysteerejä. TAPAA NORAH Koe ihastuttava hahmotutkielma naisesta, joka etsii vastausta aviomiehensä katoamiseen ja yrittää tutustua itseensä. Täysin puhutusta hahmosta vastaa Cissy Jones (Firewatch ja The Walking Dead: Season 1). SUKELLA SYVÄLLE Uppoudu tarinavetoiseen seikkailuun täynnä tunteita, jännitystä ja surrealistisia yllätyksiä. ETSI TARKOITUSTA Tutki aiemman retkikunnan jättämiä vihjeitä, selvitä mitä sille tapahtui ja ratkaise erilaisia nokkelia pulmia.