Hyppää mukaan Ghosts-moninpeliin itsensä Snoop Doggin kanssa. Kuuluisa räppäri juontaa jokaisen moninpelin tulitaistelun, ilmoittaa killstreak-bonuksista, vihollisten toimista ja antaa taistelutyylillesi hieman lisää katu-uskottavuutta. Diggaatko?