Call of Duty: Ghosts - Rorke Special Character
Voit pelata Rorkena, joka oli Ghostien entinen johtaja mutta muuttui heidän verivihollisekseen. Voit ohjata tätä taistelujen koulimaa pahista moninpelissä.