Call of Duty: Ghosts - Hesh Special Character
Astu moninpelissä taisteluun Ghostien uusimpana jäsenenä Heshinä. Hänen erikoislaatuinen kasvonaamionsa erottaa hänet joukon muista tappavista jäsenistä.