Call of Duty: Ghosts - Extra Slots Pack
Lisävaihtoehtoja taistelun tiimellykseen. Extra Slots Pack kasvattaa mukautettujen Create-A-Soldier-varustepaikkojen määrää kuudesta kymmeneen kullakin hahmolla. Se tarkoittaa 40 lisävarustepaikkaa 10 hahmon kesken.