Black Ops III:n toinen sisältöpaketti Eclipse on nyt saatavana – mukana upouusia moninpeliympäristöjä ja uutta Zombies-sisältöä. Zombies-kokemuksen uusimmassa osassa Originsin hahmot suuntaavat trooppiselle Zetsubou No Shiman saarelle, jossa Element 115 -kokeet ovat synnyttäneet uskomattomia kauhuja. Taistele tiesi neljän upean Black Ops III -moninpeliympäristön läpi: Spire, Knockout, Verge ja Rift. Spire: Vie moninpelitaistelu korkealla pilvissä sijaitsevalle futuristiselle lentokentälle. Knockout: Retrohenkinen Shaolin-temppeli yhdistelee ulkona käytäviä yhteenottoja ja sisällä käytävää lähitaistelua. Verge: Uudistettu versio Call of Duty: World at Warin Banzai-klassikkokartasta vie moninpelitaistelun maailmanlopun jälkeiseen kaukaiseen tulevaisuuteen. Rift: Suuntaa karuun, futuristiseen armeijakompleksiin, joka sijaitsee aktiivisen tulivuoren päällä.