Digital Edition -personointipaketti sisältää aseen maalipinnan, tähtäinsarjan sekä käyntikortin, jolla voi tehdä varustelustaan itsensä näköisen. Saatavilla Call of Duty: Advanced Warfare -pelin digitaalisissa versioissa.