Cache of Gems
Osta 1100 jalokiviä, pelin sisäistä valuuttaa, jolla voit ostaa asuja, lisävarusteita, lemmikkejä (vain kosmeettinen), lukittavia laatikoita, inventaariotilaa ja paljon muuta!