CAC : 1985-I-PAKETTI
Pelaa pelejä Ghosts 'n Goblins, Gun.Smoke ja Section Z. Voit pelata myös pelien "Side Arms", "Legendary Wings" ja "Trojan" kokeiluversioita. ※ Vaatii "Capcom Arcade Cabinetin". Osta vasta, kun olet ladannut "Capcom Arcade Cabinetin". Sisältää pelien tiedot. Jos ostat tämän paketin, yksittäisiä pelejä ei tarvitse ostaa uudelleen. Älä osta pelejä kahteen kertaan.