Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Interior Pack
Kun jalankulkijoilta, kuljettajilta ja matkustajilta kysytään, mikä piristää heidän elämäänsä, he ovat yleensä samaa mieltä: monipuolisuus! Tämä halloween-teemainen bussin sisustuspaketti sisältää uusia istuin- ja lattiakuvioita, jotka saavat matkustajasi tuntemaan kuin he olisivat kummitusbussissa! Tee bussista muokkaamalla omannäköisesi. Nauti valinnanvapaudesta ja kokeile jotain uutta. Seuraava aavevuoro alkaa pian! Mitä vielä odottelet? Nouse bussiin, istu alas ja ihaile bussiesi pelottavan kaunista sisustusta!