Burial At Sea- Episode 2 (1 of 2)
[HUOM: Tämä on osa 1/2. Pelaamiseen vaaditaan osa 2, joka on saatavilla maksutta.] Näe maailma Elizabethin silmin BioShock Infinite: Burial at Sea – Episode Twossa. Tarina jatkuu Burial at Sea – Episode Onen tapahtumista. Viimeisessä episodissa astut Elizabethin saappaisiin, kun hän matkaa halki Rapturen pelastaakseen yksin jääneen pikkusiskonsa. Tämän DLC:n on kehittänyt Irrational Games, alkuperäisten BioShock- ja BioShock Infinite -pelien kehittäjä. Tämä Burial at Sea -tarinan jatko-osa pitää sisällään uusia alueita Rapturesta ja lähes jokaisen tärkeän hahmon alkuperäisistä BioShock- ja BioShock Infinite -peleistä. Sisältää muutetun hiippailupainotteisen pelattavuuden, uusia aseita ja plasmids-voimia.BioShock Infinite: Burial at Sea – Episode Two on viimeinen kolmesta BioShock Infinite -lisäosapaketista, ja se sisältää tarinat BioShock Infinite -pelistä ja Burial at Sea -lisäosasta. Tämä paketti sisältyy BioShock Infinite Season Passiin ja sisältää uusia saavutuksia.