Kolme välttämätöntä Mongres-kauppiaan kapteenia on avattavissa ja palkattavissa Sielupuusta, kun Freehouse-väestö on saavuttanut 1800 asukkaan rajan. Hyödynnä heidän potentiaaliaan ja hanki siirtokunnallesi vertaansa vailla olevia sirpaletuloja, joiden avulla voit laajentua ja päivittää nopeammin!