Bulwark: Falconeer Chronicles Dreadnot Day One DLC
Tehokas laivaston komentaja, joka suojelee kauppareittejäsi Imperial Dreadnotin ylivoimaisella tulivoimalla - käytettävissä avattavaksi ja palkattavaksi sielupuuhun, kun keisarillinen 210 asukasta on täytetty.