Buildings Have Feelings Too
Old Pete eli Telakka puretaan. Hän on ystäväjoukkonsa ensimmäinen lähtijä. Se oli odottamatonta, ja kaikki ovat hieman huolissaan. Ei tarkoita, etteikö sinulla olisi omia huolia, vaikka oletkin tehty tiilistä ja laastista. Tämä sekalainen ystäväporukka oli siellä alusta alkaen, kun kaupunki oli vasta kehittymässä. He toivat mukanaan teollisuusjätit, satoja työpaikkoja ja taloja. Mutta Pellavakehräämö ei ole saanut tänä vuonna monia tekstiilitilauksia, Varasto menetti taas yhden tilauksen naapurikaupungista ja Vanhalla pankilla on rahahuolia. Jokin on vialla. Muutos on tulossa. Mitä jos he ovat seuraavia? Onneksi sinä eli Puolitien hotelli olet valmiina auttamaan ja vakuuttamaan muille, että kaikki kääntyy parempaan päin. Mutta pikkutehtävät alkavat muuttua ongelmiksi, sillä historia liikkuu liian nopeasti. Buildings Have Feelings Too! on uusi jännittävä kaupunkihallintapeli kaupungista ja siinä asuvista rakennuksista. Kuvittele kaupunki, jossa rakennukset voivat kävellä ympäriinsä ja puhua toisilleen. Jokaisella rakennuksella on omat pyrkimyksensä, toiveensa ja pelkonsa. Useimmiten he yrittävät vain tulla toimeen keskenään ja selvitä päivästä. Kasvata kaupunkisi vilkkaaksi suurkaupungiksi, jossa on useita kauppoja, toimistoja, viihdetiloja ja mukavuuksia, jotta rakennuksesi voivat menestyä, tai ota riski, että heidät puretaan ikuisiksi ajoiksi.