Brothers: a Tale of Two Sons
Lähde veljesten mukaan tälle eeppiselle matkalle, kun he etsivät parannuskeinoa kuolevalle isälleen. Kulje läpi kauniiden maisemien sekä pimeiden ja pelottavien metsien, seuraa petollisia jokia, kiipeä vaarallisia vuorenrinteitä ja koe matkan varrella pohjoismaisen mytologian ihmeitä. Käytä ainutlaatuista ohjausjärjestelmää, jossa kutakin veljestä ohjataan omalla sauvallaan, kahden hahmon samanaikaiseen pelaamiseen koko seikkailun ajan. Hyödynnä veljesten yhteistyötä ongelmien ratkomiseen, ympäristön tutkimiseen ja kohdatessasi päävihollisia. Tätä taivalta et unohda koskaan!