Brotato: Abyssal Terrors
Monien öiden taisteluiden jälkeen petoja vastaan petollisen planeetan polttavilla mailla, Brotato on päättänyt etsiä turvaa valtamerten syvyyksistä. Mutta pian hän huomaa, ettei olekaan yksin.