Bright Side: Riddles and Puzzles
Kuka valehtelee? Kuka jää henkiin? Mikä tie on turvallinen? Katso epätavallisia tarinoita ja ratkaise kiperiä arvoituksia ystävien kanssa tai yksin. Tehosta luovaa ajattelukykyäsi ja tee vapaa-ajastasi mielenkiintoisempaa. Analysoi tietoja, kiinnitä huomiota yksityiskohtiin ja tee nopeita päätöksiä, koska sinulla ei ole paljon aikaa vastata. Kilpaile perhettäsi tai ystäviäsi vastaan, kerää mahdollisimman paljon pisteitä ja tule arvoitusten mestariksi!