Brick Breaker, klassinen arcade-peli, tekee paluun huikeana uutena versiona. Sen vauhdikas pelattavuus on ainutlaatuista, ajatonta ja täynnä yllätyksiä. Selvitä satoja erilaisia tasoja refleksiesi ja tarkkuutesi avulla. Kerää bonuksia, vältä ansoja ja ammu itsesi voittajaksi. Pelaa yksin tai jopa neljän pelaajan moninpelejä jaetulla näytöllä. Brick Breaker tarjoaa tuntikausiksi huvia ja viihdettä!