Briar Lontoon Poliisin Univormu Nippu
Hanki klassinen Lontoon poliisin univormu pelattavalle hahmolle PC Rob Briar. Mukana tulee Briarin Lontoon univormu (sisältää 5 tyyliä) ja kosmeettinen Bobby-kypärävaruste (sisältää 3 tyyliä).