Bravery and Greed
Bravery and Greed on jopa neljän pelaajan roguelite-mäiskintäpeli. Valitse suosikkisi neljästä klassisesta hahmoluokasta, omaksu taistelujärjestelmä ja nauti kilpa- ja yhteispeleistä ja niiden yhdistelmistä kavereiden kanssa paikallisesti tai verkossa. Rikastu tai kuole yrittäessäsi! Toimiva ja syvällinen taistelujärjestelmä Pelaatpa sitten amatsonina, soturina, rosmona tai velhona (kutsuttavan elementaaliolentonsa kera) käytössäsi on laaja valikoima tehokkaita komboliikkeitä. Torju ja väistele iskuja, tasapainoile ja tee erikoisliikkeitä, joilla saat yliotteen vihollisista ja loppupomoista tai jopa kavereistasi. Mukautettavat hahmovalinnat Hahmoluokan valinnan lisäksi sinun on tehtävä lennosta hahmon taitoihin vaikuttavia päätöksiä. Kaaoksen, järjestyksen, pimeyden ja elämän taitokaaviot antavat erilaisia taitoja ja erikoiskykyjä, ja runsas varustesaalis varmistaa, että jokainen pelikerta tuntuu yksilölliseltä ja antaa paljon vaihtoehtoja. Monipuoliset PvE- ja PvP-tilat Seikkailutilassa etsit taivaslinnoituksen riimuja jännittäviä ympäristöjä tutkimalla. Laumatilassa torjut yhdessä kavereiden kanssa aalloittain perään päälle vyöryviä vihollisia. Kaveriporukan nokkimisjärjestys ratkaistaan PvP-areenapelissä tai kaikki kaikkia vastaan ‑pelissä. Ahneus on ikuista Bravery and Greedissä voit avata pysyvästi hienoa sisältöä ja peliä muuttavia muunnoksia kullan avulla. Kerää kolikoita, ryövää arkkuja, kähvellä kaverin kultakolikot häntä elvyttäessäsi ja rynni ensimmäisenä saaliin luo eeppisen kohtaamisen jälkeen. Rikastu tai kuole yrittäessäsi!