Bravely Scoop IV: Eternal Fantasy - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Scoop hahmolle Awesomenauts Assembly peliin! Tämä premium-ulkoasun kanssa tulee täysin uusi ja kustomoitu äänisetti. Jos et jo omista tätä hahmoa, ulkoasun ostaminen aukaisee hahmon automaattisesti pelattavaksi hahmoksi.