Brave Soldier - Invasion of Cyborgs
Ryhdy yhden miehen armeijaksi ja selätä ylivoimaiset vastavoimat tässä pelihallitoimintaklassikoiden innoittamassa run 'n gun -ilotulituksessa! Valmistaudu aseistamaan itsesi hampaisiin asti ja pelastamaan maailma kyborgien hyökkäykseltä! Brave Soldier - Invasion of Cyborgs on sivuttaisvierittävä run 'n gun -toimintapeli, joka tuo mieleen 16-bittisten pelihalliklassikoiden 2D-pikselitaiteen ja vaikean mutta reilun haasteen. Ota rohkean kommandon rooli, kun hän taistelee tiensä 30 ainutlaatuisen kentän läpi aina viidakoista ja lumikentistä kallionhuipuille saakka metsästäessään ihmiskuntaa uhkaavaa mekaanista uhkaa. Selviydytkö kunnes pääset haastamaan pääpahiksen ja näin tukkimaan hyökkäyksen alkulähteen?