Valitse suosikki-Bratzisi ja ryhdy maailman parhaaksi muotitoimittajaksi seikkailussa, joka vie sinut eri puolille maailmaa. Valitse aluksi hahmoksesi joku alkuperäisen Bratz-jengin jäsenestä (Yasmin, Cloe, Jade tai Sasha) ja lähde sitten kotikylästäsi Stilesvillestä suureen maailmaan! Etsi tärkeitä muotiuutisia, auta ystäviäsi suorittamalla tehtäviä ja pelaa asennetta pursuavia minipelejä! Seikkailu vie sinut maailman tyylikkäimpiin muotikolkkiin: Barcelonaan, Souliin ja Stylin’ Soireehen. Uusinta Bratz-lehden jymyjuttua etsiessäsi voit myös ostaa tienaamillasi rahoilla mahtavia asuja ja luoda hahmoasi muokkaamalla uusia muotitrendejä, jotka puolestaan kasvattavat suosiotasi fanien keskuudessa. Valmistaudu ilmaisemaan itseäsi ja ihastuttamaan väkeä Bratz-jengin kanssa! Uudet lisäykset: Pelaa koko nelikolla vaihtamalla Yasminin, Cloen, Jaden ja Sashan välillä milloin tahansa heidän asunnoissaan. Pidä entistä enemmän hauskaa Stylin’ Soireessa ja läpäise se tyylikkäästi. Säilytä tyylisi ja jatka aarteiden keräämistä ja saavutusten avaamista. Vangitse hauskat hetket kuviin ja koe ne uudelleen selaamalla upouutta valokuvagalleriaa, johon mahtuu 12 otosta. Kaupunkeihin on lisätty uusia kuvauspaikkoja. Nappaa otos koko Bratz-jengistä poseeraamassa tyylikkäänä!