Hei Bratz-jengi! Stylin’ Soiree oli niin iso muotihitti, että se kiinnitti maailmankuulun suunnittelijan huomion. Ja nyt hän haluaa työskennellä kanssasi! Kasvata Bratz-lehteäsi laatimalla reportaaseja matkoistasi Barcelonassa, Soulissa ja Stilesvillessä. Säväytä seuraajiasi mukauttamalla nelikon ulkoasua Tyttöjen ilta ulkona ‑kokoelman uusilla rakkailla hiustyyleillä, meikkauksilla ja asuilla. Jatka kehittymistäsi huippureporttereista parhaaksi.