Bratz: Säväytä tyylillä – Pretty 'N' Punk ‑muotipakkaus! Vapauta sisäinen kapinallisesi ikonisen Pretty 'N' Punk ‑kokoelman punk-henkisillä asuilla. Pääset esittelemään tyyliäsi ja asennettasi myös catwalkilla uudessa minipelissä. Biletä punkin tahtiin ja näytä kaikille, kuka on muotilavan mestari!