Brainwashington Cadavers
Brainwashington Cadavers-tiimi Cadavers-tiimilä on hallitseva puolustuslinja, joka on täynnä kykyjä, kuten Jonathan Stallion ja Ace Punch. Nämä kaksi Blitzer ovat niin vaarallisia, että ne saavat vastustajan joukkueen pelinrakentajat kusettamaan housuihinsa. Hyökkäyksessä koko totuus plioffin uloskäynnissä on QB Scarsome Wincen palassa ja se lataa hänen taustakuvamaalinsa Scary McScorein. Insurrection Field Pelatessasi Brainwashington Cadavers vastaan ​​tai joukkueena löydät itsesi Insurrection Field, tappavalta kentältä, joka on täynnä maamiinoja, myrkyllisiä jätekaivoja ja kaasukanuukeita punaisella alueella. Musiikkiteema Ready for War Tekijät: Panau Calaié, Robert George Grant, Michael O. Johnson ja James Desmond. APM Musicin luvalla Tämä lisäys vaatii asennettua peruspeliä - Mutant Football League.