Boti: Byteland Overclocked - Soundtrack
Valmistaudu sukeltamaan Bytelandin maailmaan tämän upean musiikkiteoksen kautta, joka vie sinut unohtumattomalle äänimatkalle. Tässä ääniraidassa yhdistyvät kaikki luovat pelihallielementit: rytmiin sovitetut musiikkiliu'ut, voimakkaat sävellykset, magneettiset peliäänet ja maailma, joka on täynnä kehittyneitä automaatio- ja laskentaprosesseja, jotka on herätetty eloon upealla tavalla. Nauti alkuperäisistä kappaleista, jotka on säveltänyt äänisuunnittelija ja säveltäjä Marcin Buchnajzer. Hän on taitavasti herättänyt eloon kybermaailman äänet, jotka ovat saaneet inspiraationsa niin vanhoista kuin uusistakin roboteista, tietokoneista ja teknologiasta. Ei ole aikaa hukattavaksi – hanki Boti: Byteland Overclocked ääniraita tänään.