Borderlands 3:n kausikorttipaketti
Kausikorttipaketilla saat kahden kauden edestä Borderlands 3:n maksullista lisäosasisältöä yhdessä upeassa paketissa! Lisää kaaoksen määrää mm. uusilla tarinakampanjoilla, haastavalla raidipomovastuksella, ylimääräisellä kykypuulla kullekin holvimetsästäjälle ja makeilla kosmeettisilla esineillä. Sisältää Borderlands 3:n kausikorttien 1 ja 2 sisällöt, mukaan lukien: Moxxi's Heist of The Handsome Jackpot Liity Moxxin sekalaisten ”asiantuntijoiden” sakkiin ja nappaa The Handsome Jackpotin holvin saalis jyräämällä Hyperionin turvallisuusjoukot ja sekopäiset kasinovieraat läpi. Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright & Hammerlock Taistele Xylourgos-jääplaneetalla pahuuden voimia vastaan holvimetsästäjästä hääsuunnittelijaksi vaihtaneen Gaigen ja hänen robottikamunsa Deathtrapin kanssa. Bounty of Blood Käy Gehennan karulla rajaplaneetalla keräämässä pedoilla ratsastavasta, väkivaltaisesta Devil Riders -palkkasoturiryhmästä luvattu palkkio tässä taustakertojan sievistelemättömässä tarinassa. Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck Tutki sankari-psykopaatti Kriegin sekavaa mieltä ja auta hänen kaksijakoisen psyykkeensä molempia puolia tuhoamalla hänen sisäiset demoninsa ja seikkailemalla vääristyneissä mielenmaisemissa. Designer's Cut Hanki saalista Arms Race -tilassa tai kuole yritykseen ja käytä kunkin holvimetsästäjän lisätaitopuun voimia sekä uusia toimintakykyjä ja tehokkaita passiivisia kykyjä. Director's Cut Kohtaa jättimäinen raidipomovastus, ratkaise planeettainvälinen murhamysteeri, varustaudu kolmella Vault Card -kortilla ja tutki kulissientakaista sisältöä. Butt Stallion Pack Juhlista kaikkien lempitimanttiponia aseulkoasulla, helyllä ja kranaattimodilla! Multiverse Final Form- ja Disciples of the Vault Cosmetic Pack -paketit Ota selvää, miltä BL3:n sankarit olisivat näyttäneet, jos he eivät olisi ryhtyneet holvimetsästäjiksi tai liittyneet Holvilapsiin!