Borderlands 2: Commander Lilith & Fight for Sanctuary
Palaa palkintoja voittaneeseen ryöstelyräiskintään upouudessa seikkailussa, joka kattaa pöydän tulevalle Borderlands 3 -pelille. Sanctuary on piiritetty, Vault Map on varastettu ja kaasu myrkyttää Pandoraa. Taistele uusia pomoja vastaan, tutki uusia alueita, kerää uusia saaliita (mukana uusi Legendaryn ylittävä taso) ja haasta Lilithin ja Crimson Raidereiden kanssa mielenvikainen konna, joka on päättänyt hallita planeettaa. Tasoraja on nostettu 80:een vanhoja pelaajia varten, kun taas uudet pelaajat nousevat automaattisesti tasolle 30 ja pääsevät suoraan toimintaan.