Boom Boom Rocket Guitar Pack
Boom Boom Rocketin Guitar Pack -kitarapaketti sisältää viisi uutta rock-sävelmää, jotka sopivat erityisen hyvin kitaran ja tanssimaton oheislaitteiden tueksi. Rokkaa seuraavien biisien tahdissa: Cannon in D, Sugar High, Eine Kleine Rochtmusik, Sting of the Bumble Bee ja Explode to Joy!