Bomber Crew: Secret Weapons
Oletko valmis tähän mennessä vaarallisimpaan tehtävääsi, jossa vihollinen ei näy tutkassa ja on aivan erilainen kuin aiemmat vihollisesi? Secret Weapons DLC:ssä on uusi minikampanja, uudet pommikoneparannukset, uudet vihollisässät ja uusi uskomaton minitarina!