Bō: Path of the Teal Lotus
Bō: Path of the Teal Lotus on japanilaisten kansantarujen innoittama värikkäästi piirretty seikkailu, jossa liikut akrobaatin ketteryydellä myyttien ja legendojen salaperäisessä maailmassa. Sinä olet mystiselle matkalle lähtevä Bō, taivaasta laskeutunut kukka (kettu-tentaihana), jolla on tärkeä rooli ikivanhassa ja mystisessä rituaalissa. Pompi ja liu’u legendaarisen bō-sauvasi avulla ylimaallisessa maailmassa, joka on täynnä unenomaisia piirrettyjä alueita, outoja ja herttaisia yokaita sekä massiivisia hirviöitä, jotka ovat peräisin Japanin muinaistaruista. Tutustu arvoitukselliseen maailmaan, jossa kummittelee Tutki monipuolista maailmaa sivuttain vierivässä 2.5D-toimintatasohyppelyssä, jossa on metroidvania-elementtejä. Matkaa kummituslinnaan, kukoistavaan japanilaistyyliseen metropoliin ja moniin muihin outoihin ja ihmeellisiin paikkoihin – ja löydä reittejä takaisin tutkimaan avautuvia polkuja ja yllätyksiä. Löydä oma flow Vastaa maailman tasohyppelyhaasteisiin akrobaatin tarkkuudella, eleganssilla ja taidolla. Hyödynnä Bōn erikoista liiku-ja-palauta-systeemiä päästäksesi uusiin paikkoihin tehokkaasti tai paikataksesi kompuroinnit. Opi käyttämään sauvan uusia muotoja Valmista ja juo mystisiä teejuomia avataksesi Bōn muotoa muuttavalle sauvalle uusia tehokkaita kykyjä. Murskaa vihollisia Mochi-moukarilla, avaa uusia liikkumistekniikoita, kuten Lotus-pyrähdys ja kiipeilykoukkuase, ja lisää voimiasi matkan varrella. Kerää voimallisia Daruma-liittolaisia Kukin löytämäsi värikäs Daruma-nukke on päivitettävissä ja kutsuttavissa taistelukentälle, jossa nämä ihastuttavat ja väkevät liittolaiset voivat auttaa sinua loitsuilla ja muilla huikeilla kyvyillä. Unesta piirretty Tutki värikästä 2.5D-maailmaa, jossa yhdistyvät maalausten kauneus, käsin piirrettyjen kuvien persoonallisuus ja paperiaskartelun eleganssi. Henkiä liittolaisina ja vihollisina Pelissä kohtaat elämää suuremman kaartin omituisia ja ihastuttavia yokaita (japanilaisten tarujen yliluonnollisia henkiä) ja muita japanilaisten myyttien innoittamia alkuperäishahmoja, jotka on herätetty eloon perinteisellä kuva kuvalta piirretyllä 2D-animaatiolla. Voit auttaa niitä niiden antamissa sivutehtävissä – tai vain piipahtaa juttelemaan teekupposen äärellä. Taistele myyttisiä päävihollisia vastaan Haasta Japanin kansantarujen massiivisia ja mahtavia hirviöitä! Sinun on käytettävä kaikkia tietojasi ja akrobaattitaitojasi voittaaksesi nämä voimalliset vastustajat ja edetäksesi seikkailussasi. Liiku musiikin tahtiin Matkaasi säestää Moisés Camargon säveltämä alkuperäismusiikki, jossa yhdistyvät japanilaiset soittimet ja moderni orkesterimusiikki.