Blues and Bullets - Bundle 1-2
Blues and Bullets: Episode 1 + Episode 2 Eliot Ness, legendaaristen Lahjomattomien entinen johtaja, halusi työskennellä loppuelämänsä lounaskuppilassaan murehtimatta sen kummemmin sitä, millainen korruption pesä hänen asuinkaupungistaan Santa Esperanzasta oli tullut. Mutta suunnitelmia joutuu usein muuttamaan. Kun lapsia alkaa kadota eikä poliisi tee asialle mitään, Eliot päättää ottaa lain omiin käsiinsä, etsiä syypään ja tuoda hänet oikeuden eteen keinolla millä tahansa, vaikka hän joutuukin hylkäämään unelmansa rauhallisesta elämästä ja sekaantumaan taas ammuskeluihin tavanomaisten salamurhaajien ja gangsterien kanssa. Pelaajalla on apunaan monenlaisia hahmoja odottamattomista paikoista, kun hän opastaa Eliotia aina vain raadollisempien ja turmeltuneempien skenaarioiden läpi, kun tämä etsii johtolankoja tapausten ratkaisemiseen tämän kauden Blues and Bullets -pelin viidessä jaksossa.