Bloons TD 5: Odyssey-tila
Valmistaudu kohtaamaan Poseidonin viha uskomattomassa uudessa Odyssey-tilassa! Joka viikko Ninja Kiwi yhteisö-tiimi muovaa eeppisen matkan, joka on kaikkein kokeneimpien tutkimusmatkailijoiden arvoinen. Valitse jopa 5 reittiä peräkkäin varustettuna vain yhdellä henkiinjäämisen sarjalla. Onko sinulla mitä vaaditaan haasteen voittamiseksi ja palkintojen keräämiseksi?