Bloom & Grow: Kevään sisältöpakkaus
Kutsu kaverit ja perhe kylään kauden uusimman CATAN - Konsoliversio sisältöpakkauksen pariin! Talvipakkaset ovat ohitse, ja maailma kerää eloon kevätteemaisessa sisältöpakkauksessa. Anna CATAN-pelilaudallesi keväinen tuntu vehreillä niityillä, määkivillä lampailla ja kukkivilla puilla sekä upeilla kevätaiheisilla taideteoksilla, laatoilla, nopilla ja heksakehyksillä. Saat mukana myös täysin uusia hahmoja täydentämään catanialaisten hahmoluetteloa. Hänen silmänsä eivät ehkä enää ole kirkkaat, mutta hänen häntänsä on tuuhea - The Robber -hahmo ilmestyy peliin suloiseen pupupukuun pukeutuneena!