Bloodstained: Ritual of the Night
Bloodstained: Ritual of the Night on 1800-luvun Englantiin sijoittuva sivusta vieritettävä toimintaroolipeli täynnä goottista kauhua. Paranormaali voima on manannut esiin demonientäyteisen linnan ja paljastanut kristallisirpaleita, joissa on uskomattomia taikavoimia. Olet Miriam, alkemistin kiroama orpo, jonka keho pikkuhiljaa kristallisoituu. Ihmiskunnan ja itsensä pelastaakseen Miriamin on taisteltava tiensä linnan läpi ja päihitettävä manaaja Gebel. Kerää, rakenna ja avaa valtava määrä aseita, varusteita ja ryöstösaalista. Niiden avulla voit voittaa edessä odottavat lukemattomat kätyrit ja helvetilliset pomot!