Blood Bowl 3 - Imperial Nobility Customizations
Keisari luonnollisesti odottaa pelaajiensa edustavan tyylikkäinä. Erotu rahvaasta tällä Keisarilliselle aatelistolle suunnitellulla peliasulla. Se sisältää harvinaisia ja legendaarisia muokkausesineitä juoksijoille, jäteille ja heittäjille.