Blood Bowl 3 - Dice and Team Logos Pack
Nämä nopat eivät paranna tuuriasi, mutta ne voivat tehdä vaikutuksen vastustajaasi. Tämä pakkaus sisältää kolme eksklusiivista joukkuetunnusta ja noppasetin, joilla voit muokata joukkueitasi.