Blood Bowl 3 - Brutal Ball Pack
Monelta tuntuu unohtuvan, että pallo on oikeasti keskeinen elementti Blood Bowl -ottelussa. Tämä pakkaus sisältää erikoispallon, jolla voit muokata joukkueitasi.