Blood Bowl 3 - Black Orcs Customizations
Muoti ei ole Mustien örkkien ykkösprioriteetti... mutta pelottelu, se on totisesti heidän juttunsa! Vaadi kunnioitusta tällä Mustille örkeille suunnitellulla peliasulla. Se sisältää harvinaisia ja legendaarisia muokkausesineitä hiisille, peikoille ja mustille örkeille.