Blood Bowl 3 - 6,500 Warpstone
Tämä pakkaus avaa 6 500 Warpstonea, Blood Bowl 3 -pelissä käytettävää virtuaalivaluuttaa. Sillä voi ostaa monenlaisia tuotteita, kuten Blood Passin ja muokkausesineitä.