Blood Bowl 3 - 3,500 Warpstone
Tämä pakkaus avaa 3 500 Warpstonea, Blood Bowl 3 -pelissä käytettävää virtuaalivaluuttaa. Sillä voi ostaa monenlaisia tuotteita, kuten Blood Passin ja muokkausesineitä.