Blood Bowl 3 - 1,000 Warpstone
Tämä pakkaus avaa 1 000 Warpstonea, Blood Bowl 3 -pelissä käytettävää virtuaalivaluuttaa. Sillä voi ostaa monenlaisia tuotteita, kuten Blood Passin ja muokkausesineitä.