Blaze ja monsterikoneet: Axle Cityn kilpa-ajajat
Valmistaudu kisaamaan Blazen ja hänen ystäviensä kanssa! Tutki vapaasti Blazen maailmaa aina Axle Cityn kaduilta Monster Dome -areenalle! Kiinnitä turvatyösi ja ohjaa Blazea, Picklea, Daringtonia, Zegiä, Starlaa, Stripesia… ja jopa huijaavaa Crusheria! Kaahaa kaasu pohjassa ja tavoittele mestaruutta – tai kilpaile kaveriesi kanssa 4 pelaajan paikallisessa moninpelissä! Tässä pelissä on hauskuutta vaikka muille jakaa. Kaahaa, luisuttele, hypi ja temppuile pelin upeilla radoilla, joita ovat mm. Race to Eagle Rock ja Stuntmania! Hanki lisävoimia jakoavaimella ja käynnistä hahmosi ainutkertaiset taidot, joilla pääset kisojen kärkipaikoille. Virittele Blazea ja hänen ystäviään korjaamolla. Pelin sisäänrakennettujen STEM-opetusmenetelmien sekä pelaamista helpottavien ominaisuuksien (kuten ohjausavun) ansiosta nuoremmat pelaajat oppivat uutta hauskalla tavalla kisatessaan voitosta!