Blackwood Crossing
Blackwood Crossing on juonellinen ensimmäisen persoonan seikkailupeli. Tarina on täynnä salajuonia ja mysteereitä. Olet pelissä Scarlett, paikkaansa maailmassa etsivä teinityttö. Heräät yllättäen liikkuvasta junasta pikkuveljesi Finnin kanssa. Salaperäisen hahmon ilmestyessä paikalle on selvää, että tämä ei ole mikään tavallinen junamatka. Siitä alkaa taianomainen elämästä, rakkaudesta ja menetyksestä kertova matka. Tämän voimakkaan draaman aikana maailma ja kykysi kehittyvät ainutlaatuisin tavoin ja joudut tarkastelemaan suhdettasi Finn-veljeen. Orpouden vuoksi olette aina olleet hyvin läheisiä. Teini-ikä on kuitenkin tuonut mukanaan uusia mielenkiinnon kohteita ja olette alkaneet kasvaa erilleen. Kun pikkuhiljaa saat selville veljesi tuskan syvyyden, ymmärrät etääntymisesi seuraukset järkyttävän selkeästi.