Blackest Night -pakkaus 2
Blackest Night Pack 2 mahdollistaa pelaamisen Batmanina, Aquamanina ja Hawkgirlinä. Tämä uusi hahmomallipakkaus perustuu Blackest Night -tarinaan, jonka on kirjoittanut verraton Geoff Johns.