Bizarro World-pakkaus
Auttaakseen pelastamaan planeettansa pahalta Darkseidiltä, Bizarro kloonaa Oikeusliigan ja luo oman Bizarro-liigansa. Liity Batzarron, maailman huonoimman etsivän, vihaisen leidi Bizarran, pelokkaan Lanternin GreenZarron ja yhä vielä muiden seuraan! Pelaa tarinatilassa ja vapaassa pelitilassa avataksesi lisää hahmoja, ajoneuvoja ja minikittejä.