Big Rumble Boxing: Creed Champions
Oletko valmiina nousemaan nyrkkeilymestariksi? Astu rinkiin ja esittele nyrkkeilytaitosi tyrmäävässä arcade-pelissä. Taistele yhtenä 20 kuuluisasta Creed- ja Rocky-leffojen hahmosta. Haasta maailmanluokan vastustajia jännittävässä kohteissa tai ystäväsi ja perheesi kiivaissa paikallisissa otteluissa. Tiukkaa nyrkkeilyä kaikille - Intuitiiviset ja helposti omaksuttavat komennot - Jämäkät nyrkkeilymekaniikat - Dynaamiset nyrkkeilytyylit ja yhdistelmät - Nyrkkeilijäkohtainen superloppuliike elokuvallisia tyrmäyksiä varten Täydellinen Creed- ja Rocky-nyrkkeilyuniversumi - Legendaarisia tarinoita 20 kuuluisalla ja ainutlaatuisella hahmolla - Avattavia hahmoja ja asuja - Klassiset Creed- ja Rocky-harjoitteluhetket teemaan sopivilla minipeleillä - 13 uutta ja alkuperäisestä nyrkkeilyareenaa Creedin ja Rockyn kuuluisat mestarit - Adonis Creed - Rocky Balboa - Apollo Creed - Clubber Lang - Ivan Drago - Viktor Drago ja enemmän... Pulssia nostattavaa hauskanpitoa ystävien ja perheen kanssa - Valitse mestari ja tapahtumapaikka - Kohtaa paikallisessa ”pelaaja vastaan pelaaja” -tilassa Big Rumble Boxing: Creed Championsista vastaa Creed: Rise to Gloryn VR-laitealustoille luonut tiimi, ja toinen kerta, kun Survios tekee yhteistyötä Metro Goldwyn Mayer Studios Inc. Peli tuo Creed-nyrkkeilyn jännittävän intensiteetin ensimmäistä kertaa konsoleille ja PC:lle.