BFF or Die
BFF or Die on hullunhauska yhteistyöpeli jopa neljälle pelaajalle! Olet aikamatkailija ulkoavaruudesta, joka lähetetään maapallolle suorittamaan riskialtista pelastusoperaatiota. Käytä laitteitasi voittaaksesi vaaran ja selviytyäksesi! Ulkoavaruudesta peräisin olevat aikamatkailijat lähetetään omituiselle planeetalle nimeltä ""Maa"" pelastamaan salaperäinen laji nimeltä Orbeet. He auttavat pelaajia rakentamaan pelissä tarvittavia laitteita. Pelaajien on otettava laitteet käyttöön, yhdistettävä kykynsä ja luotava sopiva strategia ystäviensä pelastamiseksi. Selviytymiseen tarvitaan terävää älyä ja hyvää yhteishenkeä unohtamatta akatemian mottoa: ""BFF or Die!"" Jos nautit yhteistyöpelien pelaamisesta ystävien ja perheen kanssa, BFF tai Die on sinua varten! Peli on tarkoitettu 2–4 pelaajan samanaikaiseen pelaukseen ja se tarjoaa täysin uudenlaisen ja hauskan yhteistyökokemuksen. Ongelmanratkaisun ja toimintapelin sekoitus saa pelaajat ajattelemaan huolellisesti ja toisinaan hätiköimään paniikissa!