Best of 2019
Sparklite on toimintaseikkailu, joka sijoittuu hullunkuriseen ja alati muuttuvaan Geodian maahan. Taistele vihollisia vastaan ylhäältä kuvatussa toimintapelissä käyttäen kokonaisen arsenaalin verran vimpaimia, aseita ja varusteita. Tutki proseduraalisesti luodun maailman kolkkia, tuhoa kaivosteollisuuden titaaneja ja valjasta Sparkliten voima! Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands on avoimen maailman tutkimus- ja farmiseikkailu täynnä tehtäviä ja löydettävää! Olet haaksirikkoutunut mystiseen saaristoon. Sinun täytyy selviytyä ja ratkaista mysteereitä saarten syövereissä ja lopulta paeta! Viljele, valmista tavaroita ja laita ruokaa selviytyäksesi, kun johdat selviytyjien leiriä. Joudut matkaamaan lukuisilla saarilla etsimässä hyödyllisiä aarteita ja esineitä, kun pyrit rakentamaan uutta laivaa pois pääsemistä varten.